Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nigdyNIEwieszKTO | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany12.10.2007 @16:09:22 ostatnio na stronie18.05.2011 @19:05:32




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze3301 posty na forum6

komentarze
~MaliciousAngel    24.05.2009 @13:09:14
A ja jak otworzę lodówkę to widzę Pana z drugiej strony?
-remik    23.05.2009 @01:58:49
dziekuje bardzo
~greenSHE    20.05.2009 @15:40:12
wiem
+RobertPawliszko    19.05.2009 @21:21:36
Niezłe foty tutaj widzę. Ciekawe spojrzenie
Pozdr
~malakiciulka    18.05.2009 @21:35:45
a dlaczego uważasz że zdjecie jest przeciętne..co widzisz w nim złego? Powiedz prosze..jestem modelka na tym własnie zdjęciu..
~greenSHE    17.05.2009 @15:44:19
dziękuję za obserwację :D
~greenSHE    17.05.2009 @11:16:06
dziękuję
-dogstar    14.05.2009 @22:49:55
~blk    12.05.2009 @19:21:53
Większości fot z zenita nie łapię Jakieś płotki i tabliczki...

Chyba jakiś niekumaty jestem
~ERONE    11.05.2009 @15:29:46
Spoko nie jesteśmy z national geographic czy chu... wi z czego nie płacą nam za to.. więc po prostu trzeba się uczyć i nie żałować
~ERONE    11.05.2009 @15:26:53
E tam gadasz bzdury przecież nie od dziś robisz foty wiesz co do czego chyba służy??
-damnittoby    07.05.2009 @15:12:11
-damnittoby    07.05.2009 @15:06:46
Skoro dajesz powyżej przeciętnej to proszę o wyjanienie dlaczego.
~tomektomek    05.05.2009 @20:29:33
joł joł
miło miło
elo
~Booogi    05.05.2009 @20:03:08
oczywiscie - gdyby sciana bylaby moja praca - a to jest akurat tło. pozdrawiam
~sjuzanna    14.04.2009 @18:16:31
coz, szit hepens
~ERONE    10.04.2009 @23:16:35
No raczej o to chodziło ale skoro to jest najważniejsze to przepraszam....
~blinkone    19.03.2009 @21:23:49
Wszystko opiera sie na klamrze zaciskowej takiej jak w wiekszossci sklepow mozna dostac, calosc jest skrecona ze soba i sklejona.Jeszcze niemialem reklamacji na to moja trzyma sie juz rok czasu i niewyglada na to zeby sie mialo cos zmienic..Chyba tylko to ze sie troche znudzila i trzasne sobie nowa..

Pozdrowka!
~kryzys    03.03.2009 @23:43:34
hahahahahaaa ty to jestes zjebany
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    03.03.2009 @12:50:59
co ta mina ma oznaczac ?
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~briho    03.03.2009 @00:36:50
Winieta i ramka - Photoshop
_______
Moja fotografia ślubna i nie tylko
http://www.piotrbrichacek.pl
~pachur    24.02.2009 @18:31:49
ja bym chetnie znowu za puszke chromu zlapal ;]
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~maluch    18.02.2009 @21:48:58
_______
l'espoir meurt dernier....
~Zild    16.02.2009 @23:26:02
b.dobre zdjecia nice
~esoy    16.02.2009 @23:18:23
a, to chyba 13 na 18 jest, którego data ważności minęła w 1986 :D
1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt